Ankstyvojo ugdymo programa (2-4 metų vaikams)

AISV ankstyvojo ugdymo programoje vadovaujamasi Reggio-Emilia filosofija. Turime stiprų personalą, kurį sudaro tarptautiniai ir vietiniai pedagogai, tikintys kiekvieno vaiko stipriosiomis savybėmis. Turime specialiai pastatytą Atradimų centrą, kuriame yra visos mūsų ankstyvojo ugdymo klasės, bendra judesio ir meno erdvė bei lauko terasa. Tėvų švietimas ir bendruomeniškumas užtikrinamas kas savaitę bendraujant elektroniniu paštu, kas mėnesį rengiant tėvų susitikimus prie kavos puodelio ir asmenines konsultacijas. 

Pradinės mokyklos Direktorė
Robin MacArthur
rmacarthur@aisv.lt


Direktorės Pavaduotoja
Catherine McNeely
cmcneely@aisv.lt

Pagrindinės ankstyvojo amžiaus vaikų vertybės:

  • Vaikai yra gabūs ir kompetentingi. Jie patys kuria savo mokymąsi per santykius vieni su kitais, suaugusiaisiais ir aplinka.
  • Vaikai naudoja ir mokosi iš 100 kalbų, kad parodytų mąstymą ir mokymąsi.
  • Klasėse dirba trys mokytojai: suaugusieji, vaikai ir aplinka.
  • Vaikų žodžių, pokalbių ir kūrybos dokumentavimas daro jų mąstymą matomą ir padeda suaugusiesiems nukreipti juos į gilesnį mokymąsi.
  • Vaikai mokosi pagal besiformuojančią, o ne iš anksto suplanuotą mokymo programą ir vykdydami projektus, kuriuos įkvepia jų interesai.
  • Šeima yra esminė vaiko tapatybės dalis ir turėtų būti įtraukta į jo mokymosi procesą.
ls_jine_1-78_6803-73b70bae198d900c337f9c194239ad46.jpg

Mūsų Reggio įkvėptoje programoje galite tikėtis, kad...

  • Žaidimas yra dienos pagrindas. Mes žaidžiame pasitelkdami meną, vaidmeninius žaidimus, vaizduotę, jutimines medžiagas, pavienes detales ir dar daugiau.
  • Kiekvieną savaitę turime specialių užsiėmimų: Kūno kultūra, muzika ir biblioteka.
  • Kasdien leidžiame laiką lauke: vaikštome po mišką, darome pertraukas žaidimų aikštelėje ir žaidžiame vaizduotės žaidimus terasoje. Mokytojai ir vaikai kartu tyrinėja gamtos pasaulį ir savo atradimus pritaiko klasėje.
  • Mokytojai stebi ir fiksuoja vaikus, jų bendravimą ir, remdamiesi šiais stebėjimais, planuoja tolesnius veiksmus.
  • Akademinis mokymasis natūraliai plėtojamas per žaidimą, santykius ir gamtos pasaulio tyrinėjimą. Struktūrinis akademinis mokymas įtraukiamas į darželio mokslo metus.
  • Šeima įtraukiama į mūsų klasių veiklą, pasitelkiant nuotraukas, pasakojimus ir šeimos apsilankymus. 
img_5632_8699-a5257f5c6fe0bd2e8a19db515c89b0f7.jpg
Accredited by