Socialinis-emocinis konsultavimas
AISV tvirtai tikime, kad akademinei sėkmei ir asmeniniam tobulėjimui labai svarbu puoselėti ir užtikrinti palankią aplinką. Kiekvieno mokinio saugumas ir gerovė visada yra mūsų prioritetų centre. Mūsų išsamioje mokyklinio konsultavimo programoje daug dėmesio skiriama mokinių emociniam, socialiniam, akademiniam ir karjeros vystymuisi. Būdami pasaulio piliečiai, siekiame padėti visiems mokiniams realizuoti savo asmeninį potencialą, siekti aistrų ir daryti teigiamą įtaką mūsų nuolat besikeičiančiam ir tarpusavyje susijusiam pasauliui.
AISV mokykloje esame įsipareigoję suteikti visiems besimokantiesiems galimybę sėkmingai mokytis ir išnaudoti savo asmeninį potencialą per individualizuotą mokymosi patirtį. Mes tikime įtraukiojo ugdymo, kuriuo siekiama pašalinti kliūtis ir padidinti visų mokinių galimybes mokytis ir įsitraukti į mokymąsi, svarba.
Siekdami užtikrinti, kad kiekvienas mokinys galėtų naudotis mokymo programa, siūlome įvairias pagalbos mokiniui paslaugas, apimančias diferencijuotą mokymą ir vertinimą. Klasių mokytojai pirmiausia yra atsakingi už aktyvaus mokymosi galimybių sudarymą ir kiekvieno mokinio individualių poreikių supratimą. Įtraukiojo ugdymo specialistai glaudžiai bendradarbiauja su mokytojais, siekdami diferencijuoti mokymą, pritaikyti klases ir vertinimą, prireikus keisti mokymo programą ir padėti mokiniams daryti pažangą siekiant mokymosi tikslų.
Mūsų įtraukiojo ugdymo programa suteikia mokiniams daugiau galimybių ir atitinka jų konkrečius poreikius. Suteikiame reikiamus išteklius ir strategijas akademinei pažangai užtikrinti, įskaitant diferencijuotą mokymą, pritaikymą klasėje ir vertinime bei modifikuotą mokymo programą. Mūsų įtraukiojo ugdymo pedagogai bendradarbiauja su mokytojais, siekdami užtikrinti, kad tinkama pagalba būtų teikiama tiek bendrojo lavinimo klasėje, tiek, jei reikia, už jos ribų. Siekiant atsižvelgti į individualius poreikius ir dokumentuoti tikslus, pritaikymą ir strategijas, siūlomos papildomos paslaugos, pavyzdžiui, rekomendacijos dėl testavimo, mokymo programos pakeitimai, mokymosi sesijos už įprastų pamokų ribų individualioje aplinkoje arba mažose grupėse, bendras planavimas ir (arba) bendras mokymas su specialistais, individualių mokymosi planų (ILP) arba individualių ugdymo planų (IEP) rengimas.
Spręsdami anglų kalbos mokėjimo problemą, mūsų EAL skyrius siekia patenkinti visų lygių mokinių poreikius. Mes taikome mišrų paslaugų teikimo modelį, pagal kurį specializuotas anglų kalbos mokymas derinamas su pritaikytu turinio mokymu klasėje. Kvalifikuoti ir patyrę EAL mokytojai teikia mokymą ir pagalbą, atsižvelgdami į mokinio klasės lygį, mokėjimo lygį ir planavimo poreikius, užtikrindami visapusišką kalbos pagalbą, integruotą į įprastą klasės veiklą.
Be to, mūsų socialinio emocinio konsultavimo paslaugos siūlo trumpalaikę konsultacinę pagalbą mokiniams, kuriems jos reikia, ir konsultacijas tėvams bei mokytojams dėl mokinių gerovės mokykloje. Jei reikia papildomos pagalbos, bendradarbiaujame su išorės specialistais ir centrais, kad mokiniams suteiktume visapusišką pagalbą.
Esame įsitikinę, kad įtraukusis ugdymas yra gyvybiškai svarbus skatinant socialinę lygybę ir puoselėjant įvairialypę bei pagarbią visuomenę. Siūlydami visapusišką paramos sistemą, siekiame suteikti mokiniams daugiau galių, sudaryti vienodas galimybes naudotis mokymo programa ir užtikrinti jų pažangą siekiant mokymosi tikslų.
Vidurinės mokyklos Psichologas
Ąžuolas Maniušis
amaniusis@aisv.lt
Pradinės mokyklos Psichologė
Janina Luinytė
jluinyte@aisv.lt